reklama

Dva roky môjho pekného života

Presne pred dvoma rokmi sa skončil vzťah s mojou vtedajšou veľkou láskou. Myslela som si, že sa mi zrútil svet. Ale tak to vôbec nebolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je zaujímavé, ako človek vníma mnohé situácie inak, keď sa na ne pozerá s dvojročným odstupom. Teraz mám pocit, že to bolo presne tak, ako to malo byť. Nebyť toho...

...asi by som sa nikdy nevypravila do Peru a nezažila tam tých šesť krásnych obohacujúcich mesiacov.

Obrázok blogu

...asi by som si nikdy nezačala písať blog, pretože by som na to jednoducho nemala čas.

Obrázok blogu

...asi by som nikdy nespoznala toľko nových a zaujímavých ľudí.

Obrázok blogu

...asi by som nikdy nemala čas zastaviť sa a zamyslieť sa nad tým, čo vlastne od života chcem a očakávam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

A bolo toho oveľa viac.

Ale možno len súdim to, o čom nič neviem. Možno by to všetko bývalo inak, než si teraz predstavujem. Jedno je však isté. Som spokojná so svojím životom a s tým, čo som zažila. Som vďačná za každú minútku, za každú chvíľku, ktorú som vyplnila nejakou činnosťou...

Obrázok blogu

...či strávila príjemným a zaslúženým odpočinkom.

Obrázok blogu

No a čo, že som odvtedy ešte nestretla nikoho, do koho by som sa skutočne zamilovala? Ako vraví Peťa, moja spolubývajúca, po svete behá toľko dobrých a milých chlapov, že by v tom bol čert, keby som zase raz nepocítila také to šteklenie v brušku a nepodlomili by sa mi pri jednom z nich kolená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Možno si poviete: „Tá je ale naivná.“ No, možno naivná, ale napriek tomu nesmrteľná optimistka. A doteraz to vždy všetko vyšlo.

Katarína Pauličková

Katarína Pauličková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem odbor SVET a cestujem po Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Nesmrteľná HAPPY optimistka :)Toho času erazmujúca v belgickom Louvain la Neuve.hviezdicka.blogspot.com "V každém z nás žije bojovník světla schopný bojovat za své sny." P. Coelho"Snažím sa žiť naplno ako sa dá,po kúskoch vyberám svoj svet z bonboniéry..." Georgio Babulic zo skupiny Gladiator"Here comes the sunshine and burns away clouds, like they never were..." Ashely Slater Zoznam autorových rubrík:  Kam ma až nohy zaniesliMoje JAPeruánske rozprávkyPražské poviedky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu